Εμμανουηλίδης | Δυσβάσταχτα τα τέλη κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων

Share on:

Δυναμικές κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πραγματοποιήσαν οι φορείς των τουριστικών λεωφορείων και γραφείων, ως μια ένδειξη διαμαρτυρίας για τα δυσβάσταχτα, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων τους.

Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουρισμού Ελλάδος – Τουριστικών Γραφείων & Λεωφορείων Απόστολος Εμμανουηλίδης σε συνέντευξη του στη Valuenews.gr και τη δημοσιογράφο Γεωργία Ζιαγάκη, αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, υπογραμμίζοντας πως ο πρώτος που πλήττεται είναι ο τουρισμός της χώρας.

Με κύριο αίτημα τους την μόνιμη μείωση των τελών κυκλοφορίας και την εξίσωση αυτών με τα ΚΤΕΛ, οι ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων αναμένεται να αποφασίσουν για το πως θα συνεχίσουν την διαμαρτυρία τους.

Ειδικότερα:

Πλήθος κόσμου στην Πανελλαδική κινητοποίηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εκατοντάδες τουριστικά λεωφορεία στην κινητοποίηση της Θεσσαλονίκης

« Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η πανελλαδική μας κινητοποίηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη κυρίως. Συμμετέχουν όλα τα σωματεία της χώρας, εξαίρεσή τα Γιάννενα που σήμερα έχουν την εθνική τους εορτή. Στην Αθήνα προκειμένου να μη δημιουργήσουμε πρόβλημα βγάλαμε μόνο 8ο τουριστικά λεωφορεία, ενώ στη Θεσσαλονίκη είχαμε σε 2 σημεία σταθμευμένα τα οχήματα μας και στην Ανατολική αλλά και στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Η φωνή μας ακούστηκε και θεωρώ πως θα καταφέρουμε κάτι, καθώς σήμερα 17 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ερώτηση στη Βουλή προς τον κ Χατζηδάκη για το τι θα γίνει με τα τέλη κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων. Σήμερα το βράδυ, θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση όλων των μελών και όλων των σωματείων της χώρας μέσω διαδικτύου προκειμένου να αποφασίσουμε τις επόμενες κινήσεις μας ».

Βασικό αίτημα η μόνιμη μείωση των τελών κυκλοφορίας

« Τα αιτήματα μας είναι πάρα πολλά, όμως η σημερινή μας κινητοποίησή έγινε διότι ξεχείλισε το καζάνι. Μια υπόσχεση της προηγούμενές ηγεσίας του Υπουργείο Οικονομικών ως προς τη μείωση των τελών κυκλοφορίας να τα αυξομειώσει με τα υπόλοιπα μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όπως τα ΚΤΕΛ και τα Αστικά, δυστυχώς δεν έγινε πράξη και φέτος μας ήρθαν τα ραβασάκια να πληρώσουμε τα διπλάσια τέλη κυκλοφορίας, από ότι πληρώνουν οι άλλοι συγκοινωνιακοί φορείς. Εμείς για αυτό το κομμάτι, τιμήσαμε τον πρώην Υπουργό Οικονομικών τον κ Σταϊκούρα αλλά και τον αρμόδιο υφυπουργό τον κ Βεσιρόπουλο, ο οποίος πράγματι τα δυο προηγούμενα χρόνια μας τα μείωσε τα τέλη κυκλοφορίας και πληρώναμε τα ίδια με τους άλλους συγκοινωνιακούς φορείς. Όμως η συγκεκριμένη υπόσχεση, που μάλιστα ήταν και προεκλογική, δεν την τήρησε ο κος Χατζηδάκης. Παρόλο που ο κος Θεοχάρης, που ήταν και Υπουργός Τουρισμού, γνωρίζει τον πόνο μας, υπέγραψε τη μείωση των τελών κυκλοφορίας αλλά “σκάλωσε” η υπόθεση στον κο Χατζηδάκη, ο οποίος απαξιωτικά δε δέχτηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας σε ραντεβού, προκειμένου να του θέσουμε τα δίκαια αιτήματα μας.

Τη Δεύτερα, όπου λάβαμε και την τελευταία τους αρνητική απάντηση, πήραμε απόφαση να κάνουμε μια κινητοποίηση – διαμαρτυρία για να τους πούμε ότι είμαστε και εμείς εδώ και είμαστε παιδιά του ίδιου Θεού, ζούμε στο ίδιο κράτος και αφού οι πολιτικοί μας φωνάζουν πως η Ελλάδα είναι ένα κράτος δικαίου, θέλουμε δικαιοσύνη ».

Ο μοναδικός κλάδος που έμεινε εκτός Αναπτυξιακού νόμου

« Τα αιτήματα μας βέβαια είναι πάρα πολλά. Τον μόνο κλάδο που αφήσαν απέξω είναι ο κλάδος των τουριστικών λεωφορείων και γραφείων. Δεν είμαστε σε κανέναν Αναπτυξιακό νόμο. Υπάρχουν επίσης τα χρονικά όρια των τουριστικών λεωφορείων, που είναι στα 27 έτη. Αυτό συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα. Μετά είμαστε υποχρεωμένοι να τα αντικαταστήσουμε. Όμως για να γίνει κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να είμαστε σε κάποιον Αναπτυξιακό νόμο ή έστω να δοθεί μια επιδότηση. Αυτό συμβαίνει μόνο με τα ΚΤΕΛ. Στην Ευρώπη, από τη στιγμή που το τουριστικό λεωφορείο περνάει ΚΤΕΟ, μπορεί να κινείται ελευθέρα ».

Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ:

Valuenews.gr


Share on:

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE