Μία από τις διαφημίσεις της Pirelli στο παρελθόν απεικόνιζε τον κορυφαίο δρομέα του στίβου Carl Lewis έτοιμο να πάρει εκκίνηση στον αγώνα των 100 μέτρων φορώντας αντί για αθλητικά παπούτσια, ένα ζευγάρι κόκκινες γόβες. Το σύνθημα της διαφήμισης ήταν πως «η δύναμη είναι τίποτα χωρίς τον έλεγχο».
Κι αυτό, άλλωστε, το είδαμε και στο φετινό φινάλε του Άμπου Ντάμπι: ο Lewis Hamilton με φθαρμένα σκληρά ελαστικά έμοιαζε στον τελευταίο γύρο να έχει γόβες και ο Max Verstappen με φρέσκια, μαλακή γόμα (μετά το τελευταίο του pit-stop) παπούτσια στίβου με καρφιά.
Μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 2010 η F1 είχε διαφορετικούς κατασκευαστές ελαστικών. Όμως για την εξέλιξή τους, δηλαδή για την προσαρμιγή τους στα δεδομένα του δικού της μονοθεσίου, κάθε ομάδα επιδίδονταν σε λυσσαλέες δοκιμές – με αποτέλεσμα να χάνεται ο έλεγχος του κόστους.
Έτσι, η FIA αποφάσισε να επιτρέψει την προμήθεια ελαστικών στις ομάδες από μόνο έναν κατασκευαστή ελαστικών -που αρχικά ήταν η Bridgestone, και έπειτα η Pirelli- που θα παρέχει ακριβώς τα ίδια ελαστικά σε όλες τις ομάδες. Οι τελευταίες θα έπρεπε να βρουν τον τρόπο να προσαρμόσουν εκείνες το μονοθέσιό τους σε αυτά, και όχι πλέον το αντίθετο.
Πηγή :carandmotor