Νέα ηχητικά ντοκουμέντα με τον Σταθμάρχη στο φως

Share on:

Σοκάρουν τα νέα ηχητικά ντοκουμέντα με πρωταγωνιστή τον κατηγορούμενο σταθμάρχη.

«Πρέπει να έγινε τράκα» ακούγεται να λέει ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, στη συνομιλία που είχε με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας της Αθήνας και τη σταθμάρχη Νέων Πόρων, λίγα μόλις λεπτά μετά από τη σύγκρουση των τρένων.

Φαίνεται ότι είναι θέμα ημερών να αποδοθούν ευθύνες και σε άλλα πρόσωπα.

Επικεντρώνονται δε οι έρευνες σε δύο συγκεκριμένα πρόσωπα στον προϊστάμενο Επιθεώρησης του ΟΣΕ και στον δεύτερο σταθμάρχη, ο οποίος έφυγε 20 λεπτά πριν την λήξη της βάρδιας του. Η βάρδια του δεύτερου σταθμάρχη έληγε στις 11 και έφυγε στις 11 παρά 20. Ωστόσο, υπάρχουν συνάδελφοί του που υποστηρίζουν ότι ακόμη και να έμενε στη βάρδια μέχρι το τέλος της λήξης της, δεν θα είχε να κάνει με τη μοιραία αμαξοστοιχία, η οποία έφτασε με καθυστέρηση στο σταθμό της Λάρισας στις 11 και πέντε πρώτα λεπτά. Για το παιδί που ήταν στο πρώτο βαγόνι και νοσηλεύεται στην εντατική η Μάνια Γκουσιάρη ανέφερε ότι η κατάστασή του είναι από την αρχή πολύ σοβαρή και κρίσιμη.

Ακόμα έκανε γνωστό ότι αποσωληνώθηκαν από τη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας τα δύο από τα τέσσερα παιδιά.

Πρόκειται για μια κοπέλα και ένα αγόρι που έχουν επαφή με το περιβάλλον, έχουν δει τους δικούς τους και γίνεται η προσπάθεια και για τα άλλα δύο κορίτσια που βρίσκονται διασωληνωμένα και αυτά σιγά σιγά όσο το επιτρέπει η βελτίωση της υγείας τους να αποσωληνωθούν.

Σοκάρουν τα νέα ηχητικά ντοκουμέντα που είδαν το φως της δημοσιότητας για την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

«Πρέπει να έγινε τράκα» ακούγεται να λέει ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, στη συνομιλία που είχε με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας της Αθήνας και τη σταθμάρχη Νέων Πόρων, λίγα μόλις λεπτά μετά από τη σύγκρουση των τρένων.

Στους διαλόγους, από το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αποκαλύπτεται η αγωνία του ρυθμιστή να μάθει από ποια γραμμή έστειλε ο σταθμάρχης το επιβατικό τρένο με τους εκατοντάδες επιβάτες, την ώρα που οι απαντήσεις του δείχνουν ότι δεν έχει καμιά αίσθηση του τι έχει κάνει.

Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, φέρεται να παραδέχτηκε ενώπιον των αρχών πως δεν ανέφερε στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, σε ποια γραμμή θα κινούνταν, λόγω… φόρτου εργασίας.«Ο ένας τρόπος ήταν με το ραδιοτηλέφωνο, να αναφέρω ότι κινείται σε διπλή γραμμή ανόδου.

Ο άλλος τρόπος ήταν να του δώσω υπόδειγμα 1001 που θα έγραφα: “κυκλοφορείτε σε διπλή γραμμή ανόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων”. Λόγω του φόρτου εργασίας εκείνη την ώρα δεν πρόλαβα να κόψω το 1001 και ξέχασα να του το διαβιβάσω και με το ράδιοτηλέφωνο».

ΕΡΤ


Share on:

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE