Λεχουρίτης | Απάτη το καλάθι της νοικοκυράς

Share on:

Σφοδρή επίθεση στην Κυβέρνηση και τον Υπουργό Ανάπτυξης, εξαπέλυσε με συνέντευξή του στην Valuenews.gr και την δημοσιογράφο Γιώτα Χατζηθεοδώρου, ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης εν όψει της εφαρμογής του μέτρου για το καλάθι της νοικοκυράς.

Ο κος Λεχουρίτης, χαρακτήρισε απάτη το μέτρο και πρότεινε την επιβολή της ανώτατης τιμής κέρδους των προϊόντων, καθώς και τακτικούς ελέγχους ώστε να πάψουν τα φαινόμενα της αισχροκέρδειας.

Ειδικότερα:

Αντιδράσεις πριν την εφαρμογή του μέτρου

“Αυτό το καλάθι του νοικοκυριού είναι μια απάτη. Είναι ένα επικοινωνιακό παιχνίδι της Κυβέρνησης απέναντι στην ακρίβεια γιατί δεν θέλει επί της ουσίας να χτυπήσει την ακρίβεια. Διότι εάν ήθελε θα το είχε πράξει. Απλά, θεωρώντας ότι απευθύνεται σε ιθαγενείς και ότι ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται τι ακριβώς συμβαίνει, προωθούν μια πρακτική η οποία δεν θα έχει αποτέλεσμα.

Αυτό το περιβόητο καλάθι της νοικοκυράς θα περιλαμβάνει 50+1 προϊόντα. Αυτό το καλάθι της νοικοκυράς θα πρέπει να κλειδώσει τιμή με 5 Οκτωβρίου, δηλαδή τι τιμή είχε το λάδι στις 5 Οκτωβρίου , αυτή η τιμή θα μπει μέσα στο καλάθι της νοικοκυράς. Με βάση τα δεδομένα της 5ης Οκτωβρίου , θα διαμορφωθούν και οι τιμές στο καλάθι της νοικοκυράς”.

Το καλάθι του νοικοκυριού θα ολοκληρωθεί στις 31 Μαρτίου. Δηλαδή αυτό το χρονικό διάστημα θα είναι το καλάθι της φτώχειας και της εξαθλίωσης ; Και μετά τις 31 Μαρτίου τι θα γίνει;

Διαφωνούμε με την πρακτική της Κυβέρνησης, διότι δεν ασκεί σωστή πολιτική. Άφησε την αισχροκέρδεια στην ενέργεια να κάνει πανηγύρι. Ο κόσμος εξαθλιώθηκε με το να πληρώνει λογαριασμούς ρεύματος. Φάγανε πάνω από 1 δις οι πάροχοι ενέργειας

Τι προτείνει το ΙΝΚΑ

“Η πρόταση μας είναι ανώτατη τιμή κέρδους. Δεν μπορεί να ξεκινάει ένα προϊόν 40 έως 60 λεπτά στο χωράφι και να φτάνει στο ράφι 6 και 8 ευρώ. Δεν γίνεται να υπάρχει 1.500% κέρδος; Κάπου πρέπει να μπει ένας φραγμός στην κερδοσκοπία. Μπορεί να μας πει το Υπουργείο πόσα πρόστιμα έχει επιβάλλει που μέχρι και σήμερα εξακολουθούν να εφαρμόζουν την ίδια τακτική; “

Οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν έρευνα αγοράς. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία είναι φθηνότερα κατά 50% από τα επώνυμα προϊόντα. Υπάρχουν προσφορές των επώνυμων προϊόντων, τα οποία είναι μείον 40, μείον 30% και πρόκειται για πραγματικές προσφορές”.

Ακούστε όλη τη συνέντευξη εδώ:

Valuenews.gr


Share on:

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE