Σούπερ Μάρκετ | Συνεχίζεται το ράλι εξαγορών και το 2023

Share on:

«Σε πρώτη φάση θα «τακτοποιηθούν» οι «εκκρεμότητες» που αφήνει πίσω του το 2022», αναφέρουν αναλυτές της αγοράς, σημειώνοντας πώς βρίσκονται σε εξέλιξη αρκετές διαπραγματεύσεις, οι οποίες υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθούν εντός του πρώτου τριμήνου του νέου έτους.

Στα κυοφορούμενα deals του επόμενου διαστήματος πρωταγωνιστεί ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, με τον αριθμό των επιχειρηματικών συμφωνιών να αυξάνονται σε 13 από 10 που ήταν στο κλείσιμο του 2022 (σ.σ. εννέα συμφωνίες εξαγοράς στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και μία στη μικρή λιανική μέσω της εξαγοράς των εταιρειών ΑΛΦΑ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΑE, ΙΝΚΑΤ ΑE, DELIVERY.GR IKE και E-TABLE IKE του ομίλου Μούχαλη από τη Delivery Hero, στον όμιλο της οποίας εντάσσεται το efood).

Όταν και εφόσον πέσουν οι υπογραφές υπολογίζεται ότι περισσότερες από 240 εμπορικές μονάδες θα έχουν αλλάξει ιδιοκτησία (σ.σ. 225 ήταν τα καταστήματα που εξαγοράστηκαν το 2022 συνυπολογίζοντας και το δίκτυο minimarket και περιπτέρων Kiosky’s), ενώ θα έχει μετακινηθεί προς τους «μεγάλους» του κλάδου συνολικός τζίρος 400 – 430 εκατ. ευρώ.

Οι αλυσίδες Μασούτης, Σκλαβενίτης και Κρητικός, που είχαν τον πρώτο ρόλο στο ράλι των εξαγορών του 2022, εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να απασχολούν την επικαιρότητα, ενώ γρίφος παραμένει η δράση της ΑΒ Βασιλόπουλος υπό τη νέα διοίκηση. Αν και προσπάθησε τελικά δεν κατάφερε να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά το 2022, με τις εσωτερικές διοικητικές ανακατατάξεις να την ταλαιπωρούν το μεγαλύτερο διάστημα του έτους.

Ο στόχος των αγοραστών, που αναζητούν ευκαιρίες στο «μεσαίο ράφι», εξακολουθεί να εστιάζεται στη μεγέθυνση του γεωγραφικού τους αποτυπώματος και συγκεκριμένα σε περιοχές που ευνοούνται από τις αυξημένες τουριστικές ροές.

ot.gr


Share on:

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE