Εκτίναξη των καθαρών κερδών του ΟΠΑΠ

Share on:

Καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ εξαμήνου 2022 στα €899,3 εκατ. έναντι €570,1 εκατ. το α’ εξάμηνο 2021, αυξημένα κατά 57,7%, ανακοίνωσε ο ΟΠΑΠ.  Tα καθαρά κέρδη εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα €167,3 εκατ. (από €78,9 εκατ. πέρυσι) σημειώνοντας αύξηση 111,9% σε ετήσια βάση. 
Η εταιρεία θα διανείμει στους μετόχους της προμέρισμα χρήσης 2022 0,30 ευρώ ανά μετοχή από τα φετινά κέρδη, τρεις φορές υψηλότερο σε σχέση με το προμέρισμα 2021, υπό την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου, με δικαίωμα επανεπένδυσης σε μετοχές.

  •  καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο 2022 διαμορφώθηκαν στα €167,3 εκ. (α’ εξάμηνο ’21: €78,9εκ.) σημειώνοντας αύξηση 111,9% σε ετήσια βάση (ή αύξηση 188,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση). Τα καθαρά κέρδη το β’ τρίμηνο ’22 ανήλθαν σε €79,0 εκ. (β’ τρίμηνο ’21: €70,3 εκ.), αυξημένα κατά 12,4% (ή αυξημένα κατά 37,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση).
  • Ισχυρή ταμειακή θέση, με καθαρό δανεισμό στα €26,3 εκ., και δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA στο 0,04x (0,1x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).
  • Οι πληθωριστικές πιέσεις επηρεάζουν αρνητικά τις δαπάνες των πελατών, με τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών να αποδεικνύεται ανθεκτικός σε σχέση με την υπόλοιπη ελληνική αγορά λιανικής και ειδικότερα έναντι του κλάδου των ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.

Δήλωση του κ. Jan Karas, Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΠΑΠ, για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2022

«Αναμφίβολα, η άρση των υπολειπόμενων περιορισμών που σχετίζονταν με τον κορωνοϊό έδωσε τον τόνο στις retail δραστηριότητες, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ενώ ταυτόχρονα σημειώθηκε ηπιότερη καταναλωτική δαπάνη, λόγω των αυξανόμενων μακροοικονομικών προκλήσεων.
Ο ΟΠΑΠ πέτυχε ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, χάριν στην πλήρη επαναλειτουργία του retail δικτύου και την αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης σε όλο το εύρος του χαρτοφυλακίου μας. Το ανανεωμένο Tzoker.gr, η νέα εφαρμογή OPAP Store app, η ενίσχυση του Powerspin με συνδυαστικές επιλογές και το ανανεωμένο Λαϊκό Λαχείο, σε συνδυασμό με ελκυστικές προωθητικές ενέργειες για τους πελάτες μας, ενισχύουν την εμπειρία διασκέδασης των παικτών, τόσο στο online όσο και στο retail κανάλι. Επιπλέον, η επιτυχής αξιοποίηση δεδομένων πελατών που συλλέγονται μέσω του προγράμματος loyalty συμβάλλει στην αυξημένη παικτική δραστηριότητα.
Ο ΟΠΑΠ παραμένει κατάλληλα τοποθετημένος για την επίτευξη ανθεκτικών μεγεθών εσόδων και κερδοφορίας, καθώς και για την υλοποίηση των μακροπρόθεσμων στρατηγικών προτεραιοτήτων του, με τρόπο βιώσιμο και υπεύθυνο για όλους τους εταίρους του».


Share on:

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE