Ψωμί και κρέας θα υπάρχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού»

Share on:

Στις 2 Νοεμβρίου θα γίνει η πρεμιέρα για το «καλάθι του νοικοκυριού», όπως είπε μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης.

Ειδικότερα, ανέφερε πως κάθε εβδομάδα θα αλλάζουν τα προϊόντα στο καλάθι και πως θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες για όλους, ενώ σημείωσε πως «τα προϊόντα του καλαθιού θα έχουν χαμηλότερες τιμές, πετυχαίνοντας χαμηλότερη αύξηση έναντι των τιμών που βλέπαμε το Σεπτέμβριο του 2021».

Ανέφερε πως «ο αγώνας είναι να συνεχιστεί η στήριξη μέσα σε ένα σωστό δημοσιονομικό χώρο».

Σε ερώτηση, αν θα μειωθούν οι τιμές ή απλώς θα συγκρατηθούν στα σημερινά επίπεδα είπε: Σε μερικά θα υπάρξει συγκράτηση, σε κάποια άλλα μπορεί να υπάρξει κάποια μείωση πάντως στο σύνολό του το καλάθι αυτή την έννοια έχει να βοηθήσει τα νοικοκυριά.

Ακόμη, τόνισε πως «ψωμί και κρέας θα είναι στο καλάθι του νοικοκυριού, γιατί είναι βασικά είδη διατροφής».

Ποιοι πρέπει να συμμετέχουν υποχρεωτικά

Επιπλέον, ανέφερε ότι εκτός από τα σούπερ μάρκετ με τζίρο πάνω από 90 εκατομμύρια που υποχρεωτικά συμμετέχουν, «έχουμε ανοίξει τον κατάλογο και για άλλες μικρότερες αλυσίδες που θέλουν να δημιουργήσουν το καλάθι, να μπορέσουν να το δημιουργήσουν.

Εκεί δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά αν το κάνουν και μας το στείλουν και το αναρτήσουμε τότε θα είναι υποχρεωμένοι να τηρήσουν τους κανόνες του καλαθιού. Υπάρχει ενδιαφέρον και ήδη αυτή τη στιγμή η εφοδιαστική αλυσίδα και οι εταιρείες οι παραγωγικές και της μεταποίησης είναι σε συζήτηση στην αγορά γιατί προφανώς η κάθε αλυσίδα θέλει να δημιουργήσει το καλύτερο καλάθι».

Λεχουρίτης: Με 50 προϊόντα δεν θα χτυπηθεί η ακρίβεια

Το περιβόητο «καλάθι του νοικοκυριού» δεν θα φέρει ανακούφιση και αγαλλίαση στην τσέπη του καταναλωτή, είπε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) Γιώργος Λεχουρίτης. Πρόκειται για ένα επικοινωνιακό παιχνίδι της κυβέρνησης. Με 50 προϊόντα που θα μπουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» δεν πρόκειται να χτυπηθεί η ακρίβεια, υποστήριξε.

Ο κ. Λεχουρίτης ζήτησε να μπει πλαφόν στο ποσοστό κέρδους των βασικών προϊόντων. Να οριστεί για κάθε προϊόν πόσο θα αυξάνεται η τιμή του από το χωράφι στο ράφι των σουπερμάρκετ. Αυτή είναι η πεμπτουσία στης ακρίβειας.

Οι οργανώσεις καταναλωτών δεν είναι απέναντι σε καμία κυβέρνηση. Οι οργανώσεις καταναλωτών είμαστε σύμμαχοι με τους καταναλωτές και τις παραγωγικές τάξεις, διεκδικούμε φθηνά προϊόντα για τον καταναλωτή και δεν κάνουμε πόλεμο σε κανέναν. Όσοι δεν το αντιλαμβάνονται αυτό ακολουθούν λάθος στρατηγική, κατέληξε.

Valuenews.gr


Share on:

Τελευταία Νέα

Σχετικά Άρθρα

WP Radio
WP Radio
OFFLINE LIVE