Το όνομα της Νατάσσας Μποφίλιου έχει γίνει από τα πρώτα trend στο ελληνικό διαδίκτυο τα τελευταία 24ωρα μετά τη φωτογράφισή της στο Λονδίνο ως το πρόσωπο καμπάνιας εταιρείας ρούχων, η οποία σε ανάρτησή της στο Instagram έγραψε για την τραγουδίστρια εξηγώντας την κίνηση αυτή «βλέμμα καθάριο, φωνή που ξυπνάει ανείπωτες συγκινήσεις, ομορφιά κλασσική που μένει στο άχρονο, κεντημένη με αισθήσεις που εμπνέουν».
Οι αντιδράσεις, ωστόσο, για τη φωτογράφιση αυτή με ρούχα ορισμένα εκ των οποίων ξεπερνούν τα 350 ευρώ σε τιμή, δεν ήταν του ιδίου ύφους, με το Twitter να παίρνει «φωτιά» και να διχάζεται με άλλους να επικροτούν την κίνηση της Νατάσσας Μποφίλιου και άλλους να την επικρίνουν με αφορμή ιδεολογικές τοποθετήσεις που είχε εκφράσει στο παρελθόν.