Γέφυρα Ρίου–Αντιρρίου| Μείωση του κόστους διέλευσης για καθημερινούς χρήστες

Share on:

Τις φωνές των εργαζόμενων καθημερινών χρηστών της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και τις επισημάνσεις των τοπικών φορέων και της κυβέρνησης, εισάκουσε η διοίκηση της παραχωρησιούχου, ανακοινώνοντας χθες την κυκλοφορία ενός νέου εκπτωτικού προϊόντος για επιβατικά οχήματα κατηγορίας 2 (επιβατικά ΙΧ), που απευθύνεται σε χρήστες που χρησιμοποιούν τη Γέφυρα από 17 έως 25 ημέρες τον μήνα.

Για 44 διελεύσεις, οι συνδρομητές θα χρεώνονται σε μηνιαία βάση 9,60 ευρώ λιγότερο από πέρυσι, δηλ. η νέα κάρτα μηνιαίων διαδρομών που θα έχει την ονομασία «eργασίαpass», θα κοστίζει περίπου 232,96 ευρώ, από 242,56 ευρώ.

Το νέο εκπτωτικό πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο από την 1η Απριλίου, με τις εγγραφές να ξεκινούν τον Μάρτιο, κατόπιν νέας σχετικής ανακοίνωσης.

Επιστροφή χρημάτων

Μάλιστα, η εταιρεία έκανε γνωστό ότι, στους συνδρομητές που θα επιλέξουν να εγγραφούν στο νέο εκπτωτικό πρόγραμμα, η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ θα επιστρέψει τη διαφορά που τυχόν προκύπτει μεταξύ του κόστους που επιβαρύνθηκαν από την 1η Ιανουαρίου μέχρι την 31η Μαρτίου 2023 κάνοντας χρήση του προγράμματος «ΓΕΦΥΡΑ e-Pass» και του κόστους που θα είχαν με το πρόγραμμα «eργασίαpass» για την ίδια περίοδο και αριθμό διελεύσεων.

Να σημειωθεί ότι η τιμή του προγράμματος «ΓΕΦΥΡΑ e-Pass» είχε αυξηθεί από την 1η Ιανουαρίου στα 294,90 ευρώ τον μήνα, προκαλώντας τις αντιδράσεις χρηστών. Οι σχετικές λεπτομέρειες θα τους κοινοποιηθούν εντός των προσεχών εβδομάδων.

Η Γέφυρα αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι, με αυτή τη νέα πρωτοβουλία, που επιτρέπει τη διατήρηση πολύ σημαντικών εμπορικών εκπτώσεων στους καθημερινούς χρήστες, «συνεχίζει τη δέσμευσή της για την τοπική κινητικότητα στην Ελλάδα, ενώ εξακολουθεί να παρέχει το υψηλότερο επίπεδο εκπτώσεων μεταξύ όλων των αυτοκινητοδρόμων της χώρας. Τέλος, η εταιρεία επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά, ότι ακόμη και στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, τηρεί τη δέσμευσή της να βρίσκει λύσεις ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες των καθημερινών χρηστών».

Πηγή: pelop.gr


Share on: