Μακρής |Οι εταιρείες έχουν κάθε δικαίωμα να βάζουν αντικλεπτικά – Δεν είναι φιλόπτωχα ταμεία

Share on:

Αναφαίρετο δικαίωμα των εταιρειών που θέλουν να προστατεύσουν την περιουσία τους, είναι η τοποθέτηση αντικλεπτικπών στα προϊόντα που πωλούν, ξεκαθάρισε σε συνέντευξή του στην δημοσιογράφο Γιώτα Χατζηθεοδώρου και την Valuenews.gr, o Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πώλησης  Αντώνης Μακρής.

Ο κος Μακρής υποστήριξε επίσης ότι για να λειτουργήσει σωστά το μέτρο για το καλάθι του νοικοκυριού θέλει τον χρόνο του για να λειτουργήσει σωστά.

Προέτρεψε δε, τους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές του στην black Friday καθώς είναι αβέβαιο εάν οι τιμές των αγαθών που υπάρχουν σήμερα θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ειδικότερα :

Το καλάθι του νοικοκυριού θέλει το χρόνο του για λειτουργήσει

«Είχα πει από την αρχή τρία πράγματα. Το πρώτο είναι ότι ένα μέτρο που σχεδιάζεται για να εφαρμοστεί θέλει τον χρόνο του. Δεν είναι μηχανές τα καταστήματα ή κουμπιά που το γυρνάς και ανοίγουν και τρέχουν, από πίσω κρύβονται άνθρωποι, κρύβονται διαδικασίες και θέλουν τον χρόνο τους. Στην αρχή παρουσιάστηκαν κάποια μικροπροβλήματα κατά την άποψη μου, τώρα στρώνουν και θα στρώσουν ακόμα καλύτερα.

Το δεύτερο που είχα πει, είναι ότι, εξ ανάγκης των επιχειρήσεων και ασχέτως με τις εντολές και τους κανόνες και τις διαδικασίες που βάζει ο εκάστοτε υπουργός με τους νόμους που περνάει, οι εταιρίες επειδή ξέρουν ότι το όποιο μήνυμα βγάζουν προς τα έξω χτυπάει πάντα στον ανταγωνιστή τους. Προφανώς θα έκαναν, όπως και έκαναν τον καλύτερο εαυτό τους στο θέμα του καλαθιού γιατί ακόμα και να μην χρησιμοποιήσεις το καλάθι για να εξυπηρετείς από εμπορεύματα, προφανώς θα κάνεις μια σύγκριση να δεις ποιος είναι φθηνότερος, άρα ποιος μπορεί να είναι ανταγωνιστικά καλύτερος.

Και το δεύτερο, επειδή περίπου το 20-22% των συμπολιτών μας έχει πρόβλημα, όλα τα άλλα είναι παραμύθια από συμπολίτες μας που δεν δηλώνουν εισοδήματα. Αλλά το 20-22% που είναι μία διεθνής σταθερά, έχει πρόβλημα να εξυπηρετήσει την καθημερινότητα του άρα ψυχολογικά όποιος το δει το καλάθι θα πρέπει να το ξανά μιλήσει για να καταλάβει η οποιαδήποτε εταιρία βγάζει στον αέρα ένα καλάθι, πόσο έχει ζυγώσει το πρόβλημα και για το πρόβλημα των συμπολιτών, καταναλωτών. Άρα εκ των πραγμάτων το αποτέλεσμα θα ήταν σωστό, όπως και φαίνεται.

Το τρίτο, έχει να κάνει με αυτά που λέμε μικρο-ελλείψεις, ράφια άδεια και τέτοια. Στην Ελλάδα πια οι εταιρίες κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούν τις αποθήκες των μαγαζιών ως αποθήκες τους. Οι αποθήκες που μπορεί να έχουν στα μαγαζιά ή σε κάποιο κινητικό σημείο, είναι διεκπεραιωτικές, δηλαδή μπες βγες το εμπόρευμα.

Το τέταρτο έχει να κάνει με τα φαινόμενα προσφορών των επωνύμων προϊόντων. Σαφέστατα ότι σκάει στην αγορά και διαφοροποιεί τις ισορροπίες αρχίζει και δημιουργεί θέματα ανταγωνιστικότητας και εταιρείες μπαίνουν μέσα και ανταγωνίζονται. Αυτό σημαίνει ότι από την πρώτη εβδομάδα που τα καλάθια ήταν σχεδόν γεμάτα με no name προϊόντα, δημιουργήσανε πρόβλημα στα name προϊόντα, αρχίσανε να χάνουν μερίδια. Όλα αυτά τα φαινόμενα, για εμάς που είμαστε γνώστες της αγοράς ήταν αναμενόμενα και προφανώς ήταν αναμενόμενη και η επιτυχία του καλαθιού της νοικοκυράς.  

Προφανώς όλα τα συστήματα που στηρίζονται σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, έχουν μια διαδικασία, ένα κανόνα που ακολουθούν. Ας πούμε ένα παράδειγμα, αν τα συστήματα είναι φτιαγμένα για να ακολουθήσουν τον κανόνα 1.000 τεμάχια την ημέρα και ξαφνικά αυτά γίνουν 2.000, προφανώς το σύστημα θέλει τον χρόνο του για να προσαρμοστεί, άρα δεν είναι θέματα ότι κάποιος έκρυβε πράγματα, απλώς είναι ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσουμε εκεί.

Τα περισσότερα προϊόντα έχουν αντικλεπτικά επάνω. Αν μια εταιρεία αισθάνεται ανασφάλεια, ότι τα εμπορεύματά της φεύγουν χωρίς να πληρωθούν μπορούν να βάλουν αντικλεπτικά. Οι εταιρείες είναι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις. Δεν γράφει φιλόπτωχο ταμείο από έξω, όσο κι αν είναι σκληρό αυτό που λέω. Άρα οι εταιρείες πρέπει να αυτοπροστατευθούν».  

Black Friday

 «Το black Friday είναι οτιδήποτε καινούργιο εκπορεύεται από την Αμερική, που προφανώς εκεί οι άνθρωποι προχωρούν μπροστά στα θέματα του μάρκετινγκ κτλ.

Το Black Friday είναι ένα μάρκετινγκ παιχνίδι το οποίο έχει και ουσία πραγματική και προσπαθούν όλες οι εταιρίες να κάτσουν καλά διότι ο κόσμος περιμένει να πάρει πράγματα, μαζεύει τις ανάγκες του και τις εξυπηρετεί σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και την σκόνη απ’ τα παπούτσια του πελάτη χρειάζεσαι στο μαγαζί και πελάτης που βγαίνει απ’ την πόρτα σου δεν ξανά μπαίνει.

Άρα όλοι προσπαθούν στο πρώτο touch με τον πελάτη να τον κρατήσουν και να το πάρει το προϊόν. Εδώ όμως υπάρχει ένα θέμα το οποίο δεν το ξέρει ο κόσμος. Στην Αμερική που ξεκίνησε αυτό το έργο οι λιανικές είναι πολύ μεγαλύτερη από τις χονδρικές, από τους ανθρώπους που διανέμουν, οπότε οι λιανικές έχουν το πάνω χέρι και δίνουν εντολές στους προμηθευτές πως θα δώσουν, τι προϊόντα, σε ποια τιμή και συμμετέχουν στο τελικό αποτέλεσμα της τιμής, οι παραγωγοί, οι ενδιάμεσοι προμηθευτές και διανεμητές σημάτων και η λιανική ότι μπορεί κάνει. Στην Ελλάδα αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο γιατί εδώ καταρχάς δεν έχουμε παραγωγή για να στριμωχτούν οι παραγωγοί, οι διανεμητές τα κέρδη τους είναι πολύ μικρά γιατί η αγορά της Ελλάδας είναι μικρή άρα οι εκπτώσεις που παίρνουμε είναι αντίστοιχες με την ποσότητα και τα προϊόντα που πουλάμε. Άρα στις περισσότερες περιπτώσεις χωρίς να αποκλείω και κάποιους προμηθευτές που κάνουν την προσπάθεια τους, ότι γίνεται και φαίνεται είναι θέμα λιανικής και η λιανική δεν έχει πολλά περιθώρια.

Στην Ελλάδα από τότε που έσκασε το πρόβλημα με το δημοσιονομικό και τα ρέστα, η λιανική δεν πάρει για κερδοφορία πάει για κέρδη επιβίωσης».

Ανοιχτά καταστήματα Κυριακής

«Ελπίζουμε ότι ο καιρός θα είναι καλός και νομίζω ότι όποιος έχει κάνει την βόλτα του, έχει δει ακριβώς τι θέλει, σε τι τιμή το περιμένει, ας πάει γιατί η πίεση στις εταιρίες είτε στα θέματα τιμής και εξυπηρέτησης δεν ζημιώνουν τις εταιρίες τις κάνουν καλύτερες. Οι εταιρίες προσπαθούν να εξυπηρετήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό, άρα ο καταναλωτής έχει την δύναμη που αποφασίζει και κρίνει όλες τις ενέργειες που κάνουμε εμείς και τις επιβεβαιώνει και ο ίδιος. Να πάει να δει, να περάσει καλά γιατί τις τιμές που είδαμε δεν ξέρουμε αν θα τις δούμε και αύριο».

Ακούστε όλη τη συνέντευξη εδώ;

Valuenews.gr

Share on: